ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2022-2023
Μονοπάτια της ευτυχίας
Αγαπητοί γονείς.
Σας ενημερώνουμε ότι η κυρία Ρωξάνη Λαμπρούση έχει φτιάξει μία ομάδα στο viber τα "Μονοπάτια της Ευτυχίας "και σας προσκαλεί μαζί με τα παιδιά σας να ακολουθήσετε κάποιες πορείες στον Υμηττό όποια Κυριακή μπορείτε .
Ο σύνδεσμος για να μπείτε στην ομάδα τα μονοπάτια της ευτυχίας είναι ο ακόλουθος
Πατήστε join chat και στη συνέχεια αν βγάλει μήνυμα για κλήση θα επιλέξουν "later"
Θα βλέπετε τις ανακοινώσεις και αναλόγως θα προγραμματίζετε αν έρθετε ή όχι.
Σας ευχαριστώ όλους
Ρωξάνη Λαμπρούση.
*******************************************************************************
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ο κήπος μας
![1649407367089](/autosch/joomla15/images/photos/1649407367089.jpg)
![1649407367124](/autosch/joomla15/images/photos/1649407367124.jpg)
![1649407367146](/autosch/joomla15/images/photos/1649407367146.jpg)
**************************************
Χρήση του σκακιού στην βελτίωση των μαθητικών σχέσεων επικοινωνίας,
ευγενικής άμιλλας, δημιουργίας ευχάριστου περιβάλλοντος, ανάπτυξης δεξιοτήτων, πειθαρχίας και τήρησης κανονισμών, διαχείρισης ήττας, εξάσκησης σε χάραξη στρατηγικής.
Συχνά οι σχέσεις και η επικοινωνία μεταξύ των μαθητών είναι τυπικές, ανταγωνιστικές και ενίοτε εχθρικές. Κάποιοι μαθητές συχνά απογοητεύονται από τον στόχο της μαθητικής επίδοσης και βαθμολογικής επιτυχίας και χάνεται ο στόχος που πρέπει να είναι και ο κύριος, η ευτυχία του μαθητή μέσα στο σχολικό περιβάλλον σε εποχές δύσκολες όπου κοινωνικές συνθήκες έχουν επιδεινωθεί και με την παρουσία του κορονοϊού.
Αρχικά οι μαθητές γνωρίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού. Στην πορεία αντιλαμβάνονται ότι το σκάκι απαιτεί αυτοσυγκέντρωση, πειθαρχία, προγραμματισμό και αποκλείει την ζαβολιά, ελαχιστοποιεί την τυχαιότητα και στηρίζεται στην στρατηγική. Έτσι αναπτύσσουν υπευθυνότητα και πέρα από την προσωπική προσπάθεια όταν περισσότεροι μαθητές αναλύουν μία παρτίδα, προτείνουν εναλλακτικές, καλύτερες στρατηγικές και συζητούν μεταξύ τους αναπτύσσουν στοιχεία συλλογικότητας και ομαδικής συνεργασίας.
Διαπιστώνουν ότι υπάρχουν αναλογίες με την σκακιέρα και με τον στίβο της ζωής. Λάθη κοστίζουν τίμημα και σωστές κινήσεις αποφέρουν εξέλιξη και επιτυχία. Προχωρώντας με ευρηματικότητα, προσοχή και θάρρος πετυχαίνουμε στόχους.
Φτιάχνοντας και ανακατεύοντας ζεύγη παικτών, φίλων, μαθητών με ανύπαρκτες ή και αντιθετικές ψυχολογικές σχέσεις, αλλά και μαθητών από διαφορετικά τμήματα, μαθητών με διαφορετική καταγωγή, κερδίζουμε την δημιουργία νέων σχέσεων αλλά και την ενδυνάμωση παλαιών. Νέες φιλίες δημιουργούνται, παιδιά πιθανά με χαμηλές βαθμολογικές δεξιότητες εμπλέκονται στο παιχνίδι και τα καταφέρνουν.
Μέσα από το παιχνίδι δίνεται έμφαση στην διαπαιδαγώγηση, στην προσπάθεια, στη συνειδητοποίηση της μακροχρόνια επίδρασης πράξεων και αποφάσεων, γίνεται αντιληπτό ότι νίκες πετυχαίνονται με στρατηγική, με ανάπτυξη κρίσης και δημιουργικότητας, βελτιούμενες δεξιότητες,και όχι τυχαιότητες.
Οι μαθητές μαθαίνουν να χάνουν αλλά και να αναγνωρίζουν την υπεροχή του νικητή με ορθολογισμό, σε ένα παιχνίδι που μόνο ο πιο ικανός κερδίζει.
Τέλος σε μια εποχή που παίζουν παιχνίδια συνεχόμενα μόνοι τους σε οθόνες συχνά με εθισμό, βρίσκουν μια διέξοδο σε φυσικό, πνευματώδες παιχνίδι που εξελίσσει δεξιότητες, άμιλλα και θωρακίζει τον συναισθηματικό τους κόσμο. Τελικά τους δίνεται η δυνατότητα αν δεν γίνεται σε ένα συγκεκριμένο φυσικό χώρο να ασκηθούν με τον συμπαίκτη τους, να χρησιμοποιήσουν οθόνη, κινητό, υπολογιστή τουλάχιστον με καλό σκοπό, μέσω εφαρμογής, για μία ψηφιακή παρτίδα σκάκι με τον συμπαίκτη του σχολείου σε κοινό χρόνο.
******************************************************************